نفرات برتر جشنواره قرآنی مدهامتان در یزد معرفی شدند

یزدفردا " معاون آموزش و پژوهش کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، اسامی نفرات برتر دومین مرحله استانی جشنواره جوانان مساجد را در برخی رشته های جشنواره مدهامتان اعلام کرد.

محمدحسن کارگر، معاون آموزش و پژوهش کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره استانی جوانان مساجد با عنوان مدهامتان، گفت: در رشته مفاهیم قرآن بالای 16سال در بخش برادران محسن ذاکری از کانون سفینه النجاه و در بخش خواهران فاطمه داراب موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شدند.

وی با بیان اینکه جشنواره مدهامتان در رشته های مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به صورت تستی و تشریحی برگزار شد، تأکید کرد: در رشته مفاهیم نهج البلاغه بالای 16سال در بخش برادران، هادی صالحی راد از کانون منتظران مهدی (عج) علی آباد تفت و در بخش خواهران محبوبه دستجردی حائز رتبه برتر شد.

کارگر ادامه داد: علی خالقی از کانون فرهنگی هنری حضرت بقیه الله (عج) نیز در رشته مفاهیم نهج البلاغ زیر 16سال در میان شرکت کنندگان، موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شد.

براساس این گزارش، بیش از 420 نفر از جوانان مسجدی در مرحله استانی جشنواره قرآن (مدهامتان) و هنرهای تجسمی(ترنج) با یکدیگر رقابت کردند.

  جشنواره قرآنی مدهامتان در دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال و در دو بخش خواهران و برادران به صورت کتبی و شفاهی در رشته های نهج البلاغه، مفاهیم، حفظ، قرائت، ابتهال، ترتیل و اذان برگزار شد.

در بخش برادران بالای 16 سال محمدصادق طالبی در رشته قرائت، مصطفی راغب در رشته ترتیل، ابوالفضل زارع در رشته اذان و مهدی شایق در رشته ابتهال به عنوان نفرات برتر برگزیده معرفی شدند.

در همین بخش(براردان بالای 16سال) سید ماشاء اله موسوی در رشته حفظ کل، سید علیرضا میردهقان در رشته حفظ 15 جزء و مجتبی محسنی راد در رشته 5 جزء به عنوان نفرات برتر معرفی شدند، در بخش برادران زیر 16 سال نیز محمدعلی یعقوبی در حفظ کل و محمدعلی اقبالی در حفظ یک جزء به عنون نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش برادران زیر 16 سال نیز هیئت داوران علی حیدری در رشته قرائت، علی پور انتظاری در ترتیل و علی دشتی در رشته اذان را به عنوان نفرات برتر و شایسته تقدیر معرفی کرد.

در بخش خواهران نیز بتول حیدری در رشته حفظ کل، اکر کریمی در رشته حفظ 15 جزء و اکرم جعفری در رشته حفظ 5جزء به عنوان نفرات برتر و شایسته تقدیر معرفی شدند.

هیئت داوران در بخش قرائت خواهران مهدیه ناصر پور و در بخش ترتیل نجمه راه گل را به عنوان نفرات برتر معرفی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا